Dostavu vrše dostavna vozila Fentissimo Living-a i kurirske službe Euroexpress d.o.o. Vaša pošiljka je osigurana od gubitka u dostavi. Više o našoj usluzi dostave možete saznati pozivom na +38761201682 ili  na mail fentissimoliving@fen.ba

Uslovi dostave

Dostava se vrši do stambenog objekta i unosi u prostoriju koju je odredio kupac.

Cjenovnik dostave

Kupac dostavu plaća pri preuzimanju na osnovu posebne stavke na računu ili posebnog računa. Troškovi dostave se naplaćuju ovisno od udaljenosti u iznosu koji je određen prilikom preuzimanja narudžbe ok kupca.

U slučaju zamjene naručenog artikla kupac ne snosi direktne troškove povrata artikala i ponovnog slanja zamjenskog artikla.U slučaju povrata sredstava Fentissimo Home d.o.o vrši povrat sredstava u iznosu naručenog artikla.

Ostali uslovi dostave

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.

Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu te je Dostavljač uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Ukoliko primijetite oštećenje na robi prilikom preuzimanja od strane brze pošte, potrebno je da učinite sljedeće:

Ako je oštećenje primijećeno odmah po prijemu pošiljke:

Sačinite zapisnik u prisustvu kurira, koji će potpisati obje strane. Također priložite  fotografije oštećenog uređaja.

Ako je oštećenje primijećeno naknadno:

Imate pravo da prijavite štetu u roku 24 sata. Potrebno je da se pismeno obratite Fentissimo Home-u i priložite dokaz da do oštećenja pošiljke nije nastalo od momenta preuzimanja do trenutka prijave štete.

Prije povrata, obavijestite Fentissimo Home d.o.o., a oštećenu robu će preiueti dostavno vozilo Fentissimo Home d.o.o.

Rok isporuke

Pošiljke se isporučuju u roku od 2 do 14 dana, ovisno o proizvodu koji je naručen.

 

REKLAMACIJE I POVRAT ROBE

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

  1. Reklamacija prilikom isporuke, montaže i orvog korištenja.

Ako ustanovite prilikom prve uporabe da je proizvod kojeg ste dobili neispravan ili da niste njime zadovoljni, molimo vas da nas kontaktirate i slijedite navedene korake.

Pošaljite nam informacije s brojem narudžbe, brojem računa ili vašim korisničkim imenom i opisom reklamacije e-mailom na fentissimoliving@fen.ba telefonski broj +38761201682 ili na društvenim mrežama.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

  1. Reklamacija u garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

  1. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije DOMOD u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Dostaviti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,

Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod. U slučaju da je proizvod potrebno poslati u ovlašteni servis, poslat ćemo Vam sve podatke ovlaštenog servisa, odnosno na garantnom listu se nalaze podaci o načinu prijave reklamacije.

U slučaju da Vam se odobri povrat novca/zamjena za novi artikal, kurirska služba će preuzeti reklamirani artikal sa Vaše adrese i isti vratiti u naše skladište. Po prijemu artikla u naše skladište, šaljemo Vam obavjest o povratu novca odnosno isporuci novog artikla. Povrat novca će biti izvršen u roku do 7 dana, a isporuka zamjenskog artikal u roku ne dužem od 15 dana. Povrat novca vrsimo na žiro račun.